середа, 29 квітня 2020 р.

Wednesday, the 29th of April
Lessons 18-19
What are you doing now?

Let's revise! 
Давайте пригадаємо як ми розповідаємо про події які відбуваються в даний момент. 😉
Для цього нам допоможе яблучко. Розподілимо його уявно на 2 половинки. В першій половинці знаходиться Король англійської мови "to be", який має трьох доньок-принцес am, is, are, а в другій половинці знаходиться дієслово, до якого додається закінчення -ing.



Кожна принцеса має своїх друзів:
Принцеса am дружить з I.
Принцеса is дружить з he/she/it.
Принцеса are дружить з we/you/they.
I
AM

We
ARE

You
ARE














They
ARE

















He

IS


She
IS

It
IS

Для того, щоб розпізнати в якому часі відбувається дія, на допомогу нам приходять маячки часу:
now/ at the moment/ at present/ Look!

For example: 
I am reading a book now.
Look! The boys are running!
The man is riding a motorbike at the moment.

Let's practise!
Task 1. Click to play a GAME.

OR scan the QR code with your mobile phone.

Task 2. Click to play a GAME.
OR scan the QR code with your mobile phone.
Let's learn!
Для того, щоб утворити запитання, потрібно поставити допоміжне дієслово (принцесу) AM/IS/ARE на початок речення.

For example:
Am I reading a book?
Are the boys running?
Is the man riding a motorbike?

Якщо запитання містить запитальне слово, am/is/are стає на друге місце. 
What? (що?)
When? (коли?)
Where? (де?)
Why? (чому?)
How? (як?)

For example:
What is she doing?
Where is he going?
Why are you crying?
How are you doing?

Let's practise!
Task 3. Click to play a GAME.

OR scan the QR code with your mobile phone.
Task 4. Click to play a GAME.
OR scan the QR code with your mobile phone.

Task 5. Click to play a GAME.
OR scan the QR code with your mobile phone.

понеділок, 27 квітня 2020 р.

Monday, the 27th of April
Lesson 17
Off we go!!!

Let's Revise!
Task 1. Click to play the GAME.
Task 2. WB: Exercise 1, page 85: Match the questions with the answers. (Обери правильну відповідь до запитання). 

Task 3. WB: Exercise 2, page 85: Look and draw lines. (Подивись на малюнок, прочитай речення та з'єднай їх з малюнками.)


Task 3. Click to play a GAME.

OR scan the QR-code with your mobile phone.

Task 4. Click to play a GAME.


OR scan the QR-code with your mobile phone.


пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

Friday, the 24th of April
Lesson 16
It's a big wide world!

Task 1.  Revision (Повторення).
CLICK to play the GAME "Spinning"
CLICK to play the GAME "Catching clouds"

Task 2. Look through the words and find them in the text. Then highlight them with your highlighter. Try to remember them. (Знайди наступні слова в пісні та виділи їх маркером. Спробуй запам’ятати їх).

New vocabulary:
wide /waɪd/ широкий
world /wəːld/ світ
out there - навкруги
around /əˈraʊnd/ навколо
Why don`t you come with me? – Чому б тобі не піти зі мною?
feed /fiːd/ годувати
bear beə/ ведмідь
dream /driːm/ мріяти, мрія

Task 2. SB: Exercise 1, page 84 – Listen to the song, then read and translate it. (Прослухай пісню, потім прочитай та переклади її).

 Task 3. Practise singing. When you are ready, sing karaoke and record yourself. (Коли потренуєшся, поспівай караоке та запиши свій спів).
CLICK on the link

 Lyrics. (Слова пісні).
Task 4. SB: Exercise 2, page 84 – Listen and number the pictures (прослухай та пронумеруй картинки);
Task 5. WB: Exercise 1, page 84  – read the song and draw lines (прочитай текст пісні та проведи лінії);
Task 6. WB: Exercise 2, page 84  – write a verse (напиши вірш доповнивши речення).

Let's learn!


Present Continuous
Теперішній тривалий час

Виражає дію, яка відбувається в даний момент.
Утворюється за допомогою допоміжного дієслова – to be (am, is, are) і дієслова з закінченням -ing.

I am

We
You       are
They

He
She        is
It

Children      + are +
Children
riding a motorbike.



Jane


+ is +
driving a car.

I am riding a horse.


Маячки часу:
now зараз
at the momentв даний момент
at present – наразі
Look!Подивись!



Example:
+ I am reading a book now.
? Am I reading a book now?
- No, I am not reading a book now.
При додаванні закінчення -ing важливо знати наступне:
Якщо дієслово закінчується на невимовне (німе) е, то воно зникає:
to give giving
to drive driving
В односкладових словах, які закінчуються на одну приголосну літеру, приголосна подвоюється:
to stop – stopping
to sit – sitting
to get – getting (отримувати)

Якщо дієслово закінчується на – l, перед яким стоїть голосний, – l подвоюється (в американському варіанті це правило не завжди дотримується).
to fulfil fulfilling (здійснювати, заповняти)
to traveltravelling (подорожувати)

Якщо дієслово закінчується на , то  змінюється на у:
to diedying 
to lielying 

Let's Practise!
Task 7. Practice Book: Exercise 1, page 48.
Task 7. Practice Book: Exercises 2-3, page 49.
Rewrite these exercises into your copybook. (Перепиши ці вправи у зошит).


Have a nice weekend! 😉

середа, 22 квітня 2020 р.



Thursday, the 23rd of April
Lesson 15
Off we go! Поїхали!
I'd Like to...
Task 1. Lets revise! Давайте повторимо!
Якщо ми кермуємо певним видом транспорту, ми використовуємо відповідні дієслова:
drive a car/a bus/a taxi/a train (наземні види транспорту з кабіною);
fly a plane/a helicopter (коли говоримо про повітряні види транспорту);
ride a motorbike/a bike/a horse (коли говоримо про наземні двоколісні види транспорту або тварин, на яких можна їздити верхи);
sail a boat/ a ferry (пароплав) (коли говоримо про водні види транспорту).

Task 2. Match the types of transport with the verbs. Click on the link to play a GAME
OR scan the QR-code (Тисни на посилання або зіскануй  QR-code за допомогою свого мобільного телефону):
Коли ми хочемо розповісти про те, що нам би хотілося зробити, ми використовуємо фразу  "I'd like to..." (I would like to...) Я б хотів/хотіла...
For example:
I'd like to ride a bike. - Я б хотів/хотіла покататись на велосипеді.

Let's practise!
Task 3. SB: Exercise 1, page 83. Match the children with the pictures. Then write the words. (З’єднай дітей з малюнками транспорту, в квадратиках постав цифру. Потім впиши слова в пропуски.)

Task 4. WB: Exercise 1, page 83. Listen and number. (Прослухай та прономеруй).


Task 5. WB: Exercise 2, page 83. Put the words in order. (Постав слова у правильному порядку, щоб утворити речення.)

Для того щоб сказати, що ви кудись їдете/летите/пливете в якості пасажира використовується фраза:
go by + назва транспорту
For example:
go by bus - їхати автобусом
go by train - їхати потягом 
go by car - їхати автомобілем

go by plane - летіти літаком 


Remember! (Запамятай!)

I’d like to go to Africa by plane. – Я би хотів полетіти до Африки на літаку.
I’d like to go to the jungle by train.  – Я би хотів поїхати до джунглів на потязі.
I’d like to go to the seaside by car.  – Я би хотів поїхати на море на машині.
I’d like to go to the countryside by bike.  – Я би хотів поїхати на природу на велосипеді.

Let's practise!
Task 5. SB: Exercise 2, page 83. Listen and say.
Task 6. SB: Exercise 3, page 83. Talk about your dream holiday. (Напиши у зошиті про свою мрію: куди та на чому ти хотів би поїхати).
Task 7. Practice Book (знаходиться в розділі "Useful Resources" на панелі праворуч)
Exercise 1, page 46. 
Exercise 2, page 47. 
Exercise 3, page 47. 


 Musical instruments Possessive Pronouns  Revision Look at the picture then read and complete.