Good morning dears!
Here is your task for this week.
Любі мої, а ось і ваше перше завдання для нашого з
вами дистанційного навчання.
Please, do not hesitate to contact me should you have any
difficulties or questions.
Якщо у вас виникають будь-які запитання чи труднощі з виконанням
завдань - звертайтесь без вагань :)
Виконавши завдання, надсилайте мені їх у форматі фото, відео,
аудіо на пошту: duchenko25school@gmail.com або на вайбер.
Take care!
Love,
your teacher
Lessons 1-2 (12-13.03.2020)
ü SB
Ex. 1,2 p.66 - Listen 3 times, read and translate. (Прослухати аудіозапис
тричі, читати та перекладати).
New vocabulary: (вивчити)
recycle [ˌriːˈsaɪkl]
- переробляти
throw away [θrəʊ əˈweɪ] - викидати
called [kɔːld]
- називається
rubbish [ˈrʌbɪʃ]
- сміття
landfill [ˈlændfɪl]
- сміттєзвалище
make into [meɪk ˈɪntuː]
- переробити в...
magazine [ˌmægəˈziːn]
- журнал
can [kæn]
– бляшанка
jar [ʤɑː]
– банка
tin [tɪn]
– консервна банка
card [kɑːd] – картон
ground [graʊnd] – земля
earth [ɜːθ]
– земля
bin/ waste bin [weɪst bɪn] - смітник
ü SB
Ex. 1 p. 67 - Stick the stickers. (Наклеїти наліпки, які знаходяться в кінці книжки
p.129 (для кожного смітника відповідні наклейки).
ü SB
Ex. 2, p. 67 - in writing (Письмово в зошиті).
For example:
We can put paper into the paper
and card bin.
We can put cans into the metal bin.
We can put jars into the glass bin.
(Підкреслені слова потрібно змінювати на свої власні приклади).
We can put cans into the metal bin.
We can put jars into the glass bin.
(Підкреслені слова потрібно змінювати на свої власні приклади).
ü WB
p. 68 – Make a picture from rubbish
and describe it. (Зробити картину з відходів (підручних
матеріалів) та описати її за зразком (письмово)).
Example: This is a picture
of …
To make it, you need …. (a
sheet of card, toothpicks, sticks, glue …).
Якщо на картині зображена людина, можна її теж описати:
He/she is tall/short and
slim/fat. He/she has short/long dark/fair hair. He/she also has big/small
green/grey/blue/brown eyes, big/small ears, red lips and a beautiful smile.
He/she is very cute/beautiful/handsome.
Чекаю на фото з
вашими креативними картинами J
ü Watch
a CARTOON and sing along. Click on the word "Cartoon" (переглянь мультфільм а підспівай
пісню)
https://www.youtube.com/watch?v=AOvcW8l3RzE
https://www.youtube.com/watch?v=AOvcW8l3RzE
New
vocabulary:
reduce – зменшувати
використання
reuse – повторно
використовувати
recycle – переробляти
separate - розділяти
Lesson
3 (17.03.2020)
ü Super
Minds 2 Super Grammar Book Practice Book (знайдете в розділі
корисні ресурси) p.38 - read
and translate. (Читати та перекладати). За зразком одного з текстів описати
свою кімнату, вивчити опис напамять.
Презентацію кімнати відзняти на відео.
Презентацію кімнати відзняти на відео.
ü CD-Rom: Unit 5.
Lesson
4 (19.03.2020)
ü SB Ex. 1, 2 p.
68 – Listen and number the pictures.
ü SB p. 69 – Read and choose the correct answer. (Прочитати
та обрати правильний варіант відповідей).
ü WB p. 69 – Make up your own sentences. (Написати свої власні речення, використовуючи
вирази this, these, that, those, та намалювати свої малюнки.
Example:
I like these boots.
I like this hat.
I like those shoes.
I like that jacket.
Надсилайте фото для
перевірки виконання завдань.
Lesson 5 (20.03.2020)
ü SB Ex. 1, p. 70 –
Listen and repeat, copy the words into your copybook, learn for dictation. (Прослухати аудіозапис слів, прочитати (тренувати вимову) та
прописати у зошиті кожного слова по 2 рядки, вивчити на диктант).
ü SB Ex. 2,
p.70 - Listen to the chant, read and translate, learn by heart. (Прослухати аудіозапис, прочитати та перекласти,
вивчити).
SB Ex. 1,2 p. 71
– Read and write the names. Прочитати речення та підписати дітей їхніми іменами.
New
vocabulary:
sad [sæd] - сумний
tired [ˈtaɪə(r)d] - втомлений
excited [ɪkˈsaɪtɪd] - захоплений, схвильований
scared [skeə(r)d] - наляканий
happy [ˈhæpi] - щасливий
angry [ˈæŋɡri] - злий
ü WB p. 70,71
ü CD-Rom: Unit 6, games “Spinning, “Catching clouds”.