четвер, 7 травня 2020 р.

Friday, the 8th of May
Lesson 22
Writing a Postcard


Task 1. WB: Exercise 1, page 89. Read, look and draw lines. (Прочитай, проглянь та сполучи.)
Task 2. WB: Exercise 2, page 89. Where do they live? Write the names. Де вони живуть? Напиши імена.

Task 3. Read the postcard. Tick  the activities that Hugo and Dan do. Write H (Hugo), D (Dan) B (both).
Прочитай листівку та постав галочку навпроти виду діяльності, яким займається Hugo та Dan. Напиши H (Hugo), D (Dan) B (обидва).
Vocabulary:
every year [ˈɛvri jɪə- щороку
climb trees [klaɪm triːz- лазити по деревам
holiday [ˈhɒlədeɪ- канікули
fun [fʌn- розваги, веселощі
fun things [fʌn θɪŋz]- веселі речі
shell [ʃɛl- мушля



Task 4. Imagine you are visiting your friend on holiday. Write a postcard to your teacher telling her about your visit. Use the examples above. (Уяви, що ти поїхав до свого друга на канікули. Напиши листівку своєму вчителю, розповідаючи про свій візит. Використовуй приклади, подані вище.) 

Let's revise!
Для того, щоб розповісти про дію, яка відбувається в даний момент, ми використовуємо Present Continuous Tense. 
(am/is/are + Verb+ing)
Щоб утворити запитання, ставимо am/is/are на початок речення.

For example:
Is he flying a plane now?
Пам'ятай, що у відповіді використовується те ж допоміжне дієслово (принцеса), що й у запитанні.

For example: 
Yes, he is. He's flying a plane.
Щоб утворити заперечення, до am/is/are додаємо not.

For example:
No, he is not. He's not flying a plane.

Let's practise!
Task 5. CLICK ON THE LINK to check your knowledge.
(Тисни на посилання, щоб перевірити свої знання.

 Musical instruments Possessive Pronouns  Revision Look at the picture then read and complete.