Wednesday, the 29th of April
Lessons 18-19
What are you doing now?
Let's revise!
Давайте пригадаємо як ми розповідаємо про події які відбуваються в даний момент. 😉
Для цього нам допоможе яблучко. Розподілимо його уявно на 2 половинки. В першій половинці знаходиться Король англійської мови "to be", який має трьох доньок-принцес am, is, are, а в другій половинці знаходиться дієслово, до якого додається закінчення -ing.
Кожна принцеса має своїх друзів:
Принцеса am дружить з I.
Принцеса is дружить з he/she/it.
Принцеса are дружить з we/you/they.
I |
AM |
We |
ARE |
You |
ARE |
They |
ARE |
He |
IS |
She |
IS |
It |
IS |
Для того, щоб розпізнати в якому часі відбувається дія, на допомогу нам приходять маячки часу:
now/ at the moment/ at present/ Look! |
For example:
I am reading a book now.
Look! The boys are running!
The man is riding a motorbike at the moment.
Let's practise!
Task 1. Click to play a GAME.
OR scan the QR code with your mobile phone.
OR scan the QR code with your mobile phone.
Для того, щоб утворити запитання, потрібно поставити допоміжне дієслово (принцесу) AM/IS/ARE на початок речення.
For example:
Am I reading a book?
Are the boys running?
Is the man riding a motorbike?
Якщо запитання містить запитальне слово, am/is/are стає на друге місце.
What? (що?)
When? (коли?)
Where? (де?)
Why? (чому?)
How? (як?)
For example:
What is she doing?
Where is he going?
Why are you crying?
How are you doing?
Let's practise!
Task 3. Click to play a GAME.
OR scan the QR code with your mobile phone.
Task 4. Click to play a GAME.
OR scan the QR code with your mobile phone.
Task 5. Click to play a GAME.
OR scan the QR code with your mobile phone.
Немає коментарів:
Дописати коментар