середа, 25 березня 2020 р.

Edutainment. Грай з користю :)

Любите гратися? Пропоную гратися з користю :)
Перейшовши за посиланням, завантажуйте додаток на мобільний телефон.
Грайте, вивчайте англійську та насолоджуйтесь процесом :)


неділя, 22 березня 2020 р.

Аналіз виконаних завдань



Дорогі мої учні та батьки!
Сподіваюсь, ви усі здорові та чудово проводите час у родинному колі!
Дякую усім, хто плідно попрацював та надіслав мені виконані завдання. Ви великі молодці!

Проаналізувавши домашні завдання, які ви мені надіслали, хочу звернути вашу увагу на деякі типові помилки:


Lessons 1-2
💬 SB: Exercise 2, page 67:
Речі, які ми викидаємо у смітник, потрібно називати в множині, оскільки ця дія є повторюваною (ми розповідаємо про те, як ми сортуємо сміття (як правило), а не одноразово).
For example:
We can put cans into the metal bin.
We can put apple bits (огризки яблук) into the fruit and vegetables bin.

В однині вживаються лише незлічувані іменники.
For example: paper (папір), iron (залізо), metal (метал) etc. (тощо).
We can put iron into the metal bin.

💬 WB p. 68 – Make a picture from rubbish and describe it(Зробити картину з відходів (підручних матеріалів) та описати її за зразком (письмово)).
Зверніть увагу! Важливо, щоб дитина описала картину, та зазначила матеріали, які вона використала для створення цієї картини. (Зразок додавався в пості до Lessons 1-2)
Lesson 3
Опис кімнати
Типовою помилкою було вживання артикля.
Коли ми перераховуємо предмети в однині, потрібно вживати артикль a/an.
Артикль a/an вживається лише!!! перед іменником.
Якщо перед іменником стоїть прикметник (або кілька), артикль ставимо перед першим прикметником.
For example: There is a big brown (прикметники) bed (іменник) in my room.
Зверніть увагу! Артикль a/an вживається лише в однині.
Не можна казати a beds.
Правильно: There are two chairs in my room.
Артикль a/an можна замінити словом one (один) або some (якийсь).
For example: There is one chair in my room.
Артикль a вживається, коли слово починається з приголосного звука.
For example: a bookcase, a wardrobe, a sofa.
Артикль an вживається, коли слово починається з голосного звука.
For example: an armchair.

Описуючи свою кімнату потрібно назвати якомога більше предметів та їх місце розташування. Не забуваємо про прикметники.

For example: There is a big brown (прикметники) bed between (місце розташування) the wardrobe and the bookcase. There is a nice (прикметник) picture above (місце розташування) my bed.

Важливо!!!
Текст зубрити непотрібно!!! Дитина має свідомо та вільно розповідати про свою кімнату. Можна провести віртуальну екскурсію кімнатою.
Коли ви знімаєте відео, прошу нагадати діткам, що це не екзамен, а можливість попрактикувати мову в звичних для них домашніх умовах. Дуже прошу, щоб вони не хвилювалися. Передайте їм, що я їх дуже люблю та пишаюся кожним з них.
Перед вивченням тексту потрібно відправляти його мені на перевірку для того, щоб уникнути завчених помилок (бажано в електронному варіанті, в форматі WORD).
Нагадую адресу: duchenko25school@gmail.com

Отримавши ваші виконані завдання, пишу коментарі. Якщо у вас виникають запитання, додавайте свої коментарі, з радістю відповім.
Також, ви можете самостійно додавати закладинки на Padlet, натиснувши «Додати стовпець» та підписавши у заголовку назву вправи.

Бажаю усім залишатися здоровими!
Бережіть себе! Take care!
Love,
Your Teacher

To be continued… Далі буде… J

P.S. Очікую завдання від тих, хто ще їх не надіслав. 😉

субота, 21 березня 2020 р.

My Room (Revision)

Hi kids!
How are you today?
Here are some tasks for you to revise the topic "My Room".
First, watch the VIDEO  (тисни на слово "VIDEO", щоб переглянути відео). Відео досить велике, тому зверніть увагу на частину з 2:04 с. до 4:19 с.

And one more VIDEO for you. (тисни на слово "VIDEO", щоб переглянути відео).



Click to PLAY A GAME! (натисни на "PLAY A GAME", щоб зіграти в гру та пригадати вивчені слова).
Перейшовши за посиланням, ти побачиш наступне:
Label the objects in the picture. Підпиши предмети на малюнку: натискай на шпильку та знаходь відповідне слово.
Check yourself (Перевір себе):


Here is one more game for you! Click to PLAY A GAME! (натисни на "play a game", щоб зіграти в гру та пригадати вивчені слова). You need to find the words in the Wordsearch.

Перейшовши за посиланням, ти побачиш наступне:
Шукай слова, які знаходяться праворуч. Знайшовши слово, виділяй його. Якщо відповідь правильна, слово буде виділено зеленим кольором. Тисни "?", щоб побачити підказку.

Let's check your memory :)  Давай перевіримо твою пам'ять.
Here is another GAME for you. (Тисни "GAME", щоб пограти.)
Перейшовши за посиланням, ти побачиш наступне:
Твоє завдання знайти пару: слово та малюнок, який його зображає.

Пам'ятаєш як вказати місце розташування предметів?
Пропоную переглянути VIDEO, щоб пригадати :)

Now you can easily describe your room!

понеділок, 16 березня 2020 р.

Lessons 1-4 (12.03-20.03.2020)



Good morning dears! 
Here is your task for this week.
Любі мої, а ось і ваше перше завдання для нашого з вами дистанційного навчання.
Please, do not hesitate to contact me should you have any difficulties or questions.
Якщо у вас виникають будь-які запитання чи труднощі з виконанням завдань - звертайтесь без вагань :)
Виконавши завдання, надсилайте мені їх у форматі фото, відео, аудіо на пошту: duchenko25school@gmail.com або на вайбер.  
Take care!
Love,
your teacher

Lessons 1-2 (12-13.03.2020)

ü   SB Ex. 1,2 p.66 - Listen 3 times, read and translate. (Прослухати аудіозапис тричі, читати та перекладати).

New vocabulary: (вивчити)
recycle [ˌriːˈsaɪkl] - переробляти
throw away [θrəʊ əˈweɪ] - викидати
called [kɔːld] - називається
rubbish [ˈrʌbɪʃ] - сміття
landfill [ˈlændfɪl] - сміттєзвалище
make into [meɪk ˈɪntuː] - переробити в...
magazine [ˌmægəˈziːn] - журнал
can [kæn] – бляшанка
jar [ʤɑː] – банка
tin [tɪn] – консервна банка
card [kɑːd] – картон
ground [graʊnd]  земля 
earth [ɜːθ] – земля
bin/ waste bin [weɪst bɪn] - смітник
ü   SB Ex. 1 p. 67 - Stick the stickers. (Наклеїти наліпки, які знаходяться в кінці книжки p.129 (для кожного смітника відповідні наклейки).

ü   Щоб краще запамятати слова, зіграй в гру: GAME
 https://learningapps.org/watch?v=pihtrygx220

ü   SB Ex. 2, p. 67 - in writing (Письмово в зошиті).
For example:
We can put paper into the paper and card bin. 
We can put cans into the metal bin. 
We can put jars into the glass bin. 
(Підкреслені слова потрібно змінювати на свої власні приклади).
ü WB p.66, 67.

ü WB p. 68 – Make a picture from rubbish and describe it(Зробити картину з відходів (підручних матеріалів) та описати її за зразком (письмово)).

Example: This is a picture of …
To make it, you need …. (a sheet of card, toothpicks, sticks, glue …).
Якщо на картині зображена людина, можна її теж описати:
He/she is tall/short and slim/fat. He/she has short/long dark/fair hair. He/she also has big/small green/grey/blue/brown eyes, big/small ears, red lips and a beautiful smile. He/she is very cute/beautiful/handsome.

Чекаю на фото з вашими креативними картинами J

ü   CD-Rom: Unit 5, game “Searchlight”.

ü   Watch a CARTOON and sing along. Click on the word "Cartoon" (переглянь мультфільм а підспівай пісню)
https://www.youtube.com/watch?v=AOvcW8l3RzE

New vocabulary:
reduceзменшувати використання
reuseповторно використовувати
recycle – переробляти
separate - розділяти


Lesson 3 (17.03.2020)

ü   Super Minds 2 Super Grammar Book Practice Book (знайдете в розділі корисні ресурси) p.38 - read and translate. (Читати та перекладати). За зразком одного з текстів описати свою кімнату, вивчити опис напамять. 

Презентацію кімнати відзняти на відео.
ü CD-Rom: Unit 5.


Lesson 4 (19.03.2020)
ü SB Ex. 1, 2 p. 68 – Listen and number the pictures.
(Прослухати аудіозапис та розташувати малюнки та вирази у правильній послідовності).

ü SB p. 69 – Read and choose the correct answer. (Прочитати та обрати правильний варіант відповідей).

ü WB p. 69 – Make up your own sentences. (Написати свої власні речення, використовуючи вирази this, these, that, those, та намалювати свої малюнки.

Example:
 I like these boots. 
I like this hat.
I like those shoes.
I like that jacket. 
Надсилайте фото для перевірки виконання завдань.


Lesson 5 (20.03.2020)
ü SB Ex. 1, p. 70 – Listen and repeat, copy the words into your copybook, learn for dictation. (Прослухати аудіозапис слів, прочитати (тренувати вимову) та прописати у зошиті кожного слова по 2 рядки, вивчити на диктант).
ü SB Ex. 2, p.70  - Listen to the chant, read and translate, learn by heart. (Прослухати аудіозапис, прочитати та перекласти, вивчити).
    SB Ex. 1,2 p. 71 – Read and write the names. Прочитати речення та підписати дітей їхніми іменами. 
New vocabulary
sad  [sæd] - сумний
tired  [ˈtaɪə(r)d] - втомлений
excited  [ɪkˈsaɪtɪd] - захоплений, схвильований
scared  [skeə(r)d] - наляканий
happy  [ˈhæpi] - щасливий
angry  [ˈæŋɡri] - злий
ü WB p. 70,71
ü CD-Rom: Unit 6, games “Spinning, “Catching clouds”.

 Musical instruments Possessive Pronouns  Revision Look at the picture then read and complete.